Forum RPG Strona Główna RPG
Sesje z kecajem :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ostateczne rozwiązanie kwestii Tyranidzkiej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> Ogólnie WH40k
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Nie 22:23, 10 Cze 2012    Temat postu: Ostateczne rozwiązanie kwestii Tyranidzkiej

I nie mówię tutaj o przejażdżce do Dachau.

Tyle razy w naszym skromnym gronie padały stwierdzenia "Och ja biedny, zagrałbym sobie 2v2 z tyrkami ale jakże fabularnie uzasadnić fakt, że Orkowie i Tyrki walczą przeciwko gwardii? Gdybym tylko był tak przystojny i mądry co Kafar, to pewnie bym ten problem rozgryzł, a tak pozostaje mi tylko wsadzanie sobie gruszki w nozdrza..."

Więc, bidulki, zaczynamy rozkminy.

1. Jebać fluff, to tylko gra.

Najprostsze wyjście. Raczej nic dodawać nie trzeba, więc... WOLOLO.

2. Urządzenie kontrolujące.

Naciągane, ale teoretycznie gdyby przysłonić psioniczną emanację Hajw Majnda, to można by kontrolować tyrków. Fluffowo co prawda łatwiej by było zamknąć Oko Terroru, ale hej! Czego to Polacy za flaszkę nie zrobią...

3. Cichy sojusz.

Tutaj najprościej by było podać przykład, w którym orkowie widząc że tyrki nie atakują ich, rzucają się na szaraków i gwardię... Albo orkowie dali im żelki. Tyrki KOCHAJĄ żelki.

P.S. Śmiało podawajcie swoje pomysły kochani, tylko wpierw wyciągnijcie gruszkę, kurewsko niewygodnie się z nią pisze.
Wiem, sprawdzałem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imperator Kafarov I dnia Nie 22:24, 10 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:02, 10 Cze 2012    Temat postu:

emm standardowo podręcznikowo tłumaczy się to tak że coprawda nie wspolpracują ale atakują jednoczesnie. XP i tyle.


Tak wiem kafciu że można ale z drugiej strony emm...
Common sense

A dla mnie osobiscie nie liczy siętylko mechanika ale fluff też jest ważny, choć moze to zboczenie z RPG


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Nie 23:15, 10 Cze 2012    Temat postu:

No dlatego właśnie pragnieniem moim jest, by to rozwiązać teraz i na przyszłość nie zaprzątać sobie tym głowy. Bo i dla mnie fluff ma znaczenie... Choć tak w zasadzie, to żaden sojusz z nimi nie jest możliwy, no ale...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:34, 12 Cze 2012    Temat postu:

no wiesz. poza kampaniami to wyjebane tak naprawde i tak jużtak gralismy. A wewnątrz kampanii to kwestia organizatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> Ogólnie WH40k Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin