|
RPG Sesje z kecajem :)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 2:50, 15 Paź 2012 Temat postu: System rozwoju postaci |
|
|
1:
System losowych cech.
Bochater rozpisany jest następującymi cechami:
ww
us
s
wt
żyw
i
a
ZP
W sprawach RPG: system przyjmuje podobny do normalnego wh fantasy rp
znaczy przedział od 01-100
bierzemy bazowe staty i dodajemy do nich jedno "0"
następnie usuwamy 10
czyli gwardzista taki miał by siły 20
3"+0"=30-10=20
Jako że jesteście bochaterami macie prawo rzucić 3k6 na każdą bazową statystyke
i tak przykładowo bochaterski gwardzista miał by 20+3k6=34 siły
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Pon 9:10, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:08, 15 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
2: Rozwój postaci. - atrybuty
Postać oczywiście rozwija się za ekspa.
Pierwsze zagadnienie tego tematu to atrybuty.
Po pierwsze Gdy skończymy już daną "profesje"
np. Szanowny bochaterski gwardzista ma już "wypełnione" wszystkie atrybuty do standardowej wartosci (np. Inicjatywe podniesioną z 28 do 30 itd.)
Możemy wybrać kolejną "profesje"
Dla gwardzisty w tym wypadku był by to najpewnikiem sierżant (a następnie np. weteran, po czym sierżant weteran itd)
Po wyborze znów wypełniamy go cechami <b>za każde 100 ekspa dostając +k6 do atrybutu</b> i lecimy dalej, oczywiscie niezapominając też o perkach, eq itp.
Tabela kosztów ekspa itp jest w trakcie przygotowania ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Pon 9:08, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:20, 15 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
3
Wstępna tabela ekspa
Bitwa w której bochater przeżył
30 ekspa
Bitwa w której bochater zwyciężył
k6x10 ekspa
Bitwa w której bochater zdobył punkt lub przysłużył się jakoś misji (np zajął relikt, wyeliminował oddział wroga na anihilacji itp)
+10 ekspa
Bitwa w której bochater zginął i nie został przetransportowany poza pole bitwy
-100 ekspa (jesli ekspa nie ma(nawet 1 punkta) a zdechł to jesli nie uda mu sie rzut na "nieczuje bólu" (opieka medyczna) traci 10d6 najwyższej cechy. Jesli jakaś spadnie do 0 jest stracony na zawsze, i czas robić nowego bochatera.
Bitwa w której bochater zginął ale został przeniesiony poza pole walki (liczy się tak jakby był reliktem), rzut nieczuje bólu lizcy się jako 4+
-d6x10 ekspa
Bitwa w której ciało bochatera przejeli przeciwnicy, bez nieczuje bólu
-100 i dodatkowo -d6x10 ekspa
Koszty ekspa
d6 do atrybutu
-100 ekspa
ekwipunek z listy możliwych (np. gwardzista kupuje granatnik)
1pkt = 10 ekspa (np. ekwipunek za 25 to 250 ekspa)
Ekwipunek z poza normalnego (np gwardzista kupuje power fista)
1pkt = 20 ekspa (np. 25 pkt = 500 ekspa)
Ekwipunek unikalny
Do uzgodnienia z mg (mną)
Zasady specjalne
"Cechy głownodowodzącego"
Zasady ogólne z poza listy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Pon 9:25, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|