Forum RPG Strona Główna RPG
Sesje z kecajem :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prologi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> Kampania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:40, 22 Cze 2012    Temat postu: Prologi

MYsle że najwyższy czas zaczać prologi.
Aktualnie w przygotowaniu mam 2:
Gwardia/inkwizycja vs minichaos
Orkowie vs genokradzi i kult genokradów (to akurat wstępnie - jop! ciężkie jest życie orkowych piratów na hulkach!)

Będzie to seria paru potyczek powiązanych fabuła. Troche coś na kształt bitwy o makrage.

Hmm... Jeden problem że przydał by mi sie model, albo coś na kształt chociaż Adeptus Mechanicus co do pierwszej czesci.
No i pare elementów makiety o które już chyba poprostu sam zadbam.
W pierwszej czesci bede potrzebował niestety też mnóstwa gwardzistowych piechórów wiec prawdopodobnie piłi i szymp bedą potrzebni no ale co tam.


Wiec. Jakieś pomysły z tym AM? ja tteoretycznie jak bym mial z gieta greenstuffu mogl bym przerobic model i zrobic na predce serworamie. Ma ktoś odsprzedać?




PS. Prosze i przypominam kolejny i już chyba ostatni raz o wpis dotyczący rozpiski Szympa i Piłiego. Powoli trace cierpliwość. Ostatecznie olewamy i gramy sami.
No i arkadiuszu przydało by sie pacnąć flote choć nie powiem to akurat się nie pali jakoś straszliwie.
A mihu fajnie jakby ponazywał staatki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Pią 9:48, 22 Cze 2012, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:35, 24 Cze 2012    Temat postu:

Fabuła:
Miejsce: Pas asteroidow, za planetą Saba, sektor Ypsylion-tetra
Na mostek Kapitana wchodzi, przygarbiony mek, na jego twarzy maaluje się pokorne zmieszanie gdy widzi jak kapitan zdziela ze swego pazura po glowie burszuja który nie w czas wypelnil jego rozkaz. Mek niepewnie odzywa się gdy jego twarz obmywa światło dziwacznych wirujących światełek, kontrolek i ekranów:
-Umm... Kap-tanie! ja ee...
-Czego? Nie fidzisz szem zajety praniem tego paszczuna londowego?
-Ee.. Jasne szefie ale widzisz, ten, tego, noo... Wyszliśmy z osnofy...
-Przecie widze! Sam dalem rozkaz!
-Aaa.. Niebij, ale ale... chodzi o to że mamy chyba małe uszkodzenie. Zabrakło nam soku! Ale szefie! Mam pomysl jak to ten no... Naprawic. Pacz tu na moje pikajonce ustrojstfo

Ork podniósł ręke i pokazal ekran na którym widnieje jakas masa zielonkawych punktów
-No i co to Meku? Móf po orkofemu albo ciem zdziele!
-No to statek. Wrak jakiś. Mogli byśmy zaszabrować go i wynieść ważniejsze ustrojstwa. Przy okazji nadał by sie na kostruuowanie nowego statku... Widzisz mam tu nawet plany jak go wykorzystac...
-Ha! Dobry bendzie do mojego ŁAAA! (tu orki podnoszą okrzyk) a jaki haczyk?
-No wlasnie... Widzisz? Ja mondry ork. Wyslalem zwiadowców.
-I?
-No nie odpowiadaja... Ale gadali coś o robakach.
-Dobra To przygotujcie dla mnie abordaż. Pójde z chłopakami i skopiemy tyłki robakom. A tobie mondralo i tak zdziele ale to potem. Bo nie mam czasu.



Misja: Przejąć statek

Strony konfliktu: Orkowie kontra Genokradzi.

Opcje: Gracz orkowy musi fabularnie wymyslic plan pozbycia sie Genokradow z okrętu a potem wprowadzic to w życie. (nie musze wspomniec ze musi to pozostawic statek bez wiekszego szwanku?)


Wpływ na pozniejsza rozgrywke: Orkowy statek flagowy zostanie naprawiony co wplynie na szybsze zalorzenie bazy pirackiej. Dodatkowo jesli statek przetrwa w pelni nie uszkodzony... A przynajmniej mniej niz bardziej to orkowie uzyskają Hulk do swej floty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Nie 0:42, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mihu
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: aa niepowiem

PostWysłany: Wto 14:31, 26 Cze 2012    Temat postu:

5 oddziałów wypalaczy na czele których stoi Mój Herszt wraz z ekipą najdzielniejszych nobów + 3 odziały najskradniejszych kommando którzy będą wyrzucać w ważniejszych sektorach butle z najgorszymi z najgorszych grzybowych muchomorowych gazów. Cała ta ekipa będzie robiła jako eskorta dla mekka wraz z resztą choopaków by wyciułać drogę do systemów obronnych którymi się zajmię ów najcfańszy.
A groty zajmą się pułapkami na Genomyszy... (pułapki na niedźwiedzie) gdy jeszcze jakieś genokrady przeżyją to ich pech bo orkowie uwielbiają bitkę zawsze, wszędzie i z każdym. Twisted Evil
Czyli priorytet bitka, potem części.....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mihu dnia Wto 14:33, 26 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:54, 27 Cze 2012    Temat postu:

OK. To tak wstępnie. Kiedy Kafarku miał byś czas na bitwe w najbliższym czasie? (w sensie genokradziami, no chba e chcesz wsparcie zaimplantowanych ludzi to jeszcze mozna szympa albo piłiego w to wrąbać.)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Pią 9:23, 29 Cze 2012    Temat postu:

Ciężko powiedzieć. Ten weekend mam zawalony, w następny są urodzinki szympa i znając życie nie będę za bardzo w formie by grać....
Jakby był jakiś termin wolny to pierwsi się o tym dowiecie, ale jak to mają być jakieś naprawdę małe potyczki to może być nawet weekend.

Co do genków - lepiej by było zwykłych IMO.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> Kampania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin