Forum RPG Strona Główna RPG
Sesje z kecajem :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szarża

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> DOMOWEZASADY OGÓLNIE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

1Jak na domowych zasadach uznajemy Szarże
2Zostawić standardowe zasady (no że jak nie doszarżują to hu ich trafił i wracają grzecznie na miejsce)
0%
 0%  [ 0 ]
3Zostawić aktualnie jak graliśmy (tylko bardrdziej zwracać uwage na teren trudny itd)
0%
 0%  [ 0 ]
4Szarża jako tylko udana po teście ZP (jesli nie ma w zasiegu 6 jednostki która jest jej celem
33%
 33%  [ 1 ]
5Szarża jako D6 (jeśli nie ma w zasiegu 6 jednostki w którą sie szarżuje)
66%
 66%  [ 2 ]
6Inne (opisz wlasne rozwiązanie)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 1:42, 08 Cze 2012    Temat postu: Szarża

Hmmm jak rozwiązujemy sprawe Szarży?


W razie pytań pytać.

W woli wyjaśnień

3 - minus jest tak że trudno spamiętać no i troche osbłabia bronie niskozasiegowe typu shuriken catapult albo shotguny (robią sie bezurzyteczne wręcz) i transportery. ( bo nikt mi nie wmuwi że to robi dużą różnice basiliską czy innym wysokozasięgowcą)

4 hmmm niby sensowne ale problem taki że w wiekszości bedzie sie udawało (dużo jednostek nieustraszonych(czytaj zP10) i poprostu z zp 10) no i dużo rzutów by było. Plus to taki że dość ghmm... realistyczne no i zwieksza wage Zdolości przywódczych, karności. No i ciekawe gdyby np. pozwalalo to gwardii z voxami przerzucać.. też sensowne ale to już do dyskusji

5 najbardziej zbalansowane moim zdaniem. Ale z drugiej strony jak nie ma się dodatkowego ruchu to kto zamiast Ruch-strzał-szarżad6 wybierze opcje ruch-bieg-bez szrży? XP Jedyny plus drugiej opcji to to że taki ruch ofc był by tylko w liniii prostej do wroga. Wiec moze i ma to sens. Niemniej najbardziej zbalansowane i hmmm dodaje smaczku moim zdaniem. A jednoczesnie nie ma głupiej sytuacji na durzych punktach/mapach że eee Berserki itp biegną całą gre by w 7 turze w końcu zatrzymać się przed samymi lufami, tylko po to by powiedzieć "screw it, back too warp and good old papa Khorne!"


PS oczywiscie mozna jeszcze zamieszać zrobć hybryde czyli jesli niezdadzą ZP to szarżują d6 jesli nie są w zasięgu szarży a jesli zdadzą to 3+d3... ale mysle ze to za dużo rzutów czyt - syndrom ulepszonej pułapki na myszy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Pią 1:52, 08 Cze 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

1Jak na domowych zasadach uznajemy Szarże
2Zostawić standardowe zasady (no że jak nie doszarżują to hu ich trafił i wracają grzecznie na miejsce)
0%
 0%  [ 0 ]
3Zostawić aktualnie jak graliśmy (tylko bardrdziej zwracać uwage na teren trudny itd)
0%
 0%  [ 0 ]
4Szarża jako tylko udana po teście ZP (jesli nie ma w zasiegu 6 jednostki która jest jej celem
33%
 33%  [ 1 ]
5Szarża jako D6 (jeśli nie ma w zasiegu 6 jednostki w którą sie szarżuje)
66%
 66%  [ 2 ]
6Inne (opisz wlasne rozwiązanie)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Pią 1:56, 08 Cze 2012    Temat postu:

Ja tam mam wyjebane. Tyle że ludziska (tak, o tobie mówię pro-graczu, boże kości i calówek Piłi) zaczną się burzyć że dwie tury i gaunty są przy pierwszych liniach na domowych, więc jak już chcecie dynamizować tak grę to opcja z D6 wydaje mi się najrozsądniejsza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

1Jak na domowych zasadach uznajemy Szarże
2Zostawić standardowe zasady (no że jak nie doszarżują to hu ich trafił i wracają grzecznie na miejsce)
0%
 0%  [ 0 ]
3Zostawić aktualnie jak graliśmy (tylko bardrdziej zwracać uwage na teren trudny itd)
0%
 0%  [ 0 ]
4Szarża jako tylko udana po teście ZP (jesli nie ma w zasiegu 6 jednostki która jest jej celem
33%
 33%  [ 1 ]
5Szarża jako D6 (jeśli nie ma w zasiegu 6 jednostki w którą sie szarżuje)
66%
 66%  [ 2 ]
6Inne (opisz wlasne rozwiązanie)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 2:15, 08 Cze 2012    Temat postu:

XP no jakoś gralismy i szymp nienarzekał na zasięg... mimo że epickiego nie ma, tak samo ja mimo że mam wlasnie nieszczęsne 12 które wlasciwie traci sens na szarży 6 poprostu no ale... jak on sie uprze...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

1Jak na domowych zasadach uznajemy Szarże
2Zostawić standardowe zasady (no że jak nie doszarżują to hu ich trafił i wracają grzecznie na miejsce)
0%
 0%  [ 0 ]
3Zostawić aktualnie jak graliśmy (tylko bardrdziej zwracać uwage na teren trudny itd)
0%
 0%  [ 0 ]
4Szarża jako tylko udana po teście ZP (jesli nie ma w zasiegu 6 jednostki która jest jej celem
33%
 33%  [ 1 ]
5Szarża jako D6 (jeśli nie ma w zasiegu 6 jednostki w którą sie szarżuje)
66%
 66%  [ 2 ]
6Inne (opisz wlasne rozwiązanie)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Pią 9:24, 08 Cze 2012    Temat postu:

Ale szymp to szymp, a piłi to piłi.

On wie lepiej.

Jest PRO.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

1Jak na domowych zasadach uznajemy Szarże
2Zostawić standardowe zasady (no że jak nie doszarżują to hu ich trafił i wracają grzecznie na miejsce)
0%
 0%  [ 0 ]
3Zostawić aktualnie jak graliśmy (tylko bardrdziej zwracać uwage na teren trudny itd)
0%
 0%  [ 0 ]
4Szarża jako tylko udana po teście ZP (jesli nie ma w zasiegu 6 jednostki która jest jej celem
33%
 33%  [ 1 ]
5Szarża jako D6 (jeśli nie ma w zasiegu 6 jednostki w którą sie szarżuje)
66%
 66%  [ 2 ]
6Inne (opisz wlasne rozwiązanie)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Pią 10:33, 08 Cze 2012    Temat postu:

Z drugiej strony.... Zastanawia mnie hybryda nieudanej szarży na D6 po zdaniu testu ZP (chyba że jednostka jest nieustraszona - wtedy zdaje z automatu). IMO sensowne wyjście, doda troszkę balansu, no i nie byłoby głupich sytuacji w których burszuje/khorniaki/łotewa rozkminiają, że tak w sumie to chcą rozlewu krwi tylko niezbyt chce im się szarżować.

Leniuszki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imperator Kafarov I dnia Pią 10:33, 08 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> DOMOWEZASADY OGÓLNIE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin