|
RPG Sesje z kecajem :)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
jaka opcja najsensowniejsza? |
Zostawic jak jest kodeksowo |
|
50% |
[ 1 ] |
Na 6 przeciwko piechocie liczy sie jako rozrywajaca |
|
0% |
[ 0 ] |
Natychmiastowa smierc jak w starym kodeksie |
|
0% |
[ 0 ] |
na 6 przeciwko piechocie zwiekssza sie sila i pp o 1 |
|
50% |
[ 1 ] |
na 6 przeciwko piechocie rzuca sie jeszcze raz ta kostka, i jesli zrani (tak jakby) znow to wtedy liczy sie jako rozrywajaca) |
|
0% |
[ 0 ] |
inne... (podaj wlasne) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 2 |
|
Autor |
Wiadomość |
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 1:21, 23 Cze 2012 Temat postu: Nekroni - Gauss |
|
|
Hmm zostaje tak jak jest (czyli na 6 rykoszet pojazdu) dodatkowo na 6 przeciwko celą żywym liczy się jako pp2 i zadaje rane bez względu na wytrzymałość,
(feel da powah of krons!! - znacyz sie jak okaze sie imba pomyslimy nad niwelowaniem)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Nie 0:21, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
jaka opcja najsensowniejsza? |
Zostawic jak jest kodeksowo |
|
50% |
[ 1 ] |
Na 6 przeciwko piechocie liczy sie jako rozrywajaca |
|
0% |
[ 0 ] |
Natychmiastowa smierc jak w starym kodeksie |
|
0% |
[ 0 ] |
na 6 przeciwko piechocie zwiekssza sie sila i pp o 1 |
|
50% |
[ 1 ] |
na 6 przeciwko piechocie rzuca sie jeszcze raz ta kostka, i jesli zrani (tak jakby) znow to wtedy liczy sie jako rozrywajaca) |
|
0% |
[ 0 ] |
inne... (podaj wlasne) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 2 |
|
Autor |
Wiadomość |
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cesarstwo Kafarii
|
Wysłany: Sob 22:41, 23 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba coś Ci na łeb spadło...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
jaka opcja najsensowniejsza? |
Zostawic jak jest kodeksowo |
|
50% |
[ 1 ] |
Na 6 przeciwko piechocie liczy sie jako rozrywajaca |
|
0% |
[ 0 ] |
Natychmiastowa smierc jak w starym kodeksie |
|
0% |
[ 0 ] |
na 6 przeciwko piechocie zwiekssza sie sila i pp o 1 |
|
50% |
[ 1 ] |
na 6 przeciwko piechocie rzuca sie jeszcze raz ta kostka, i jesli zrani (tak jakby) znow to wtedy liczy sie jako rozrywajaca) |
|
0% |
[ 0 ] |
inne... (podaj wlasne) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 2 |
|
Autor |
Wiadomość |
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:14, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wolisz jak kiedys natychmiastowa smierc?
myslalem jeszcze nad dwiema opcjami:
a) na 6 zwieksza sie pp i sila o jeden a rykoszytuje pojazdy
b) liczy sie jako rozrywajaca jesli po przerzucie tej kostki z 6 znow uda sie zranienie (czyli rani wtedy bez wytrzymalosci i pp2)
PS. ok dodalem ankiete
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Nie 0:22, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
jaka opcja najsensowniejsza? |
Zostawic jak jest kodeksowo |
|
50% |
[ 1 ] |
Na 6 przeciwko piechocie liczy sie jako rozrywajaca |
|
0% |
[ 0 ] |
Natychmiastowa smierc jak w starym kodeksie |
|
0% |
[ 0 ] |
na 6 przeciwko piechocie zwiekssza sie sila i pp o 1 |
|
50% |
[ 1 ] |
na 6 przeciwko piechocie rzuca sie jeszcze raz ta kostka, i jesli zrani (tak jakby) znow to wtedy liczy sie jako rozrywajaca) |
|
0% |
[ 0 ] |
inne... (podaj wlasne) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 2 |
|
Autor |
Wiadomość |
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cesarstwo Kafarii
|
Wysłany: Nie 16:52, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
To rozumiem, że od teraz moje działa jadowe mają 10 siły, bo w starym kodeksie też tak miały?
Sorry mała, to 5 edycja, jak się nie podoba to było nie zbierać Necronów...
O tym, że oddział 20 warriorów ulepszonych przez Illuminora Szerasa byłby kontrą na całą armię SM/CSM nie wspomnę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Imperator Kafarov I dnia Nie 16:54, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
jaka opcja najsensowniejsza? |
Zostawic jak jest kodeksowo |
|
50% |
[ 1 ] |
Na 6 przeciwko piechocie liczy sie jako rozrywajaca |
|
0% |
[ 0 ] |
Natychmiastowa smierc jak w starym kodeksie |
|
0% |
[ 0 ] |
na 6 przeciwko piechocie zwiekssza sie sila i pp o 1 |
|
50% |
[ 1 ] |
na 6 przeciwko piechocie rzuca sie jeszcze raz ta kostka, i jesli zrani (tak jakby) znow to wtedy liczy sie jako rozrywajaca) |
|
0% |
[ 0 ] |
inne... (podaj wlasne) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 2 |
|
Autor |
Wiadomość |
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:34, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Hmm.. przemyslalem wszystko od nowa, przekonwertowalem miliony stron fanowskich zasad domowych... I doszlem do wniosku ze najlepiej będzie wprowadzic nie rozrywającą itp. Ale ehmmm... Coś w miare zbalansowanego a jednoczesnie lepszego:
Na 6 przeciw piechocie ranią bez względu na wytrzymałość. Wszystkie rzuty ochronne zostają wykonane normalnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Pon 13:34, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|