Forum RPG Strona Główna RPG
Sesje z kecajem :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nekroni - Gauss

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> DOMOWEZASADY OGÓLNIE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jaka opcja najsensowniejsza?
Zostawic jak jest kodeksowo
50%
 50%  [ 1 ]
Na 6 przeciwko piechocie liczy sie jako rozrywajaca
0%
 0%  [ 0 ]
Natychmiastowa smierc jak w starym kodeksie
0%
 0%  [ 0 ]
na 6 przeciwko piechocie zwiekssza sie sila i pp o 1
50%
 50%  [ 1 ]
na 6 przeciwko piechocie rzuca sie jeszcze raz ta kostka, i jesli zrani (tak jakby) znow to wtedy liczy sie jako rozrywajaca)
0%
 0%  [ 0 ]
inne... (podaj wlasne)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 1:21, 23 Cze 2012    Temat postu: Nekroni - Gauss

Hmm zostaje tak jak jest (czyli na 6 rykoszet pojazdu) dodatkowo na 6 przeciwko celą żywym liczy się jako pp2 i zadaje rane bez względu na wytrzymałość,


(feel da powah of krons!! - znacyz sie jak okaze sie imba pomyslimy nad niwelowaniem)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Nie 0:21, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jaka opcja najsensowniejsza?
Zostawic jak jest kodeksowo
50%
 50%  [ 1 ]
Na 6 przeciwko piechocie liczy sie jako rozrywajaca
0%
 0%  [ 0 ]
Natychmiastowa smierc jak w starym kodeksie
0%
 0%  [ 0 ]
na 6 przeciwko piechocie zwiekssza sie sila i pp o 1
50%
 50%  [ 1 ]
na 6 przeciwko piechocie rzuca sie jeszcze raz ta kostka, i jesli zrani (tak jakby) znow to wtedy liczy sie jako rozrywajaca)
0%
 0%  [ 0 ]
inne... (podaj wlasne)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Sob 22:41, 23 Cze 2012    Temat postu:

Chyba coś Ci na łeb spadło...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jaka opcja najsensowniejsza?
Zostawic jak jest kodeksowo
50%
 50%  [ 1 ]
Na 6 przeciwko piechocie liczy sie jako rozrywajaca
0%
 0%  [ 0 ]
Natychmiastowa smierc jak w starym kodeksie
0%
 0%  [ 0 ]
na 6 przeciwko piechocie zwiekssza sie sila i pp o 1
50%
 50%  [ 1 ]
na 6 przeciwko piechocie rzuca sie jeszcze raz ta kostka, i jesli zrani (tak jakby) znow to wtedy liczy sie jako rozrywajaca)
0%
 0%  [ 0 ]
inne... (podaj wlasne)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:14, 24 Cze 2012    Temat postu:

wolisz jak kiedys natychmiastowa smierc?

myslalem jeszcze nad dwiema opcjami:
a) na 6 zwieksza sie pp i sila o jeden a rykoszytuje pojazdy
b) liczy sie jako rozrywajaca jesli po przerzucie tej kostki z 6 znow uda sie zranienie (czyli rani wtedy bez wytrzymalosci i pp2)


PS. ok dodalem ankiete


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Nie 0:22, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jaka opcja najsensowniejsza?
Zostawic jak jest kodeksowo
50%
 50%  [ 1 ]
Na 6 przeciwko piechocie liczy sie jako rozrywajaca
0%
 0%  [ 0 ]
Natychmiastowa smierc jak w starym kodeksie
0%
 0%  [ 0 ]
na 6 przeciwko piechocie zwiekssza sie sila i pp o 1
50%
 50%  [ 1 ]
na 6 przeciwko piechocie rzuca sie jeszcze raz ta kostka, i jesli zrani (tak jakby) znow to wtedy liczy sie jako rozrywajaca)
0%
 0%  [ 0 ]
inne... (podaj wlasne)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Nie 16:52, 24 Cze 2012    Temat postu:

To rozumiem, że od teraz moje działa jadowe mają 10 siły, bo w starym kodeksie też tak miały?

Sorry mała, to 5 edycja, jak się nie podoba to było nie zbierać Necronów...
O tym, że oddział 20 warriorów ulepszonych przez Illuminora Szerasa byłby kontrą na całą armię SM/CSM nie wspomnę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imperator Kafarov I dnia Nie 16:54, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jaka opcja najsensowniejsza?
Zostawic jak jest kodeksowo
50%
 50%  [ 1 ]
Na 6 przeciwko piechocie liczy sie jako rozrywajaca
0%
 0%  [ 0 ]
Natychmiastowa smierc jak w starym kodeksie
0%
 0%  [ 0 ]
na 6 przeciwko piechocie zwiekssza sie sila i pp o 1
50%
 50%  [ 1 ]
na 6 przeciwko piechocie rzuca sie jeszcze raz ta kostka, i jesli zrani (tak jakby) znow to wtedy liczy sie jako rozrywajaca)
0%
 0%  [ 0 ]
inne... (podaj wlasne)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:34, 25 Cze 2012    Temat postu:

Hmm.. przemyslalem wszystko od nowa, przekonwertowalem miliony stron fanowskich zasad domowych... I doszlem do wniosku ze najlepiej będzie wprowadzic nie rozrywającą itp. Ale ehmmm... Coś w miare zbalansowanego a jednoczesnie lepszego:

Na 6 przeciw piechocie ranią bez względu na wytrzymałość. Wszystkie rzuty ochronne zostają wykonane normalnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Pon 13:34, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> DOMOWEZASADY OGÓLNIE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin