Forum RPG Strona Główna RPG
Sesje z kecajem :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ramowanie, tank shoki Salamandra

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> domowe zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:18, 29 Sty 2013    Temat postu: Ramowanie, tank shoki Salamandra

Po pierwsze chcialem zauwarzyc że oba mają szaleńczy zasięg 12 (YUUU ŁEEEE) co wyłancza mokry sen orków i dark eldarów o destrukszyn derby ale też ogólnie według mnie jest bez sensu i nielogiczne (bo skoro poświecasz na flat out strzelanie to czemu nie moc tym taranować chociaz??)

Polecam zmienic.
Z tym że nie wiem czy siła uzyskana ze speeda nie może być większa niż 5 (czyli tak jakby maks przeleciec 15 cali)
No chyba że chcecie liczyć moje raiderowskie 12" + 24" + 2d6" (maks 48/3=16 siły, co oznacza auto przebicie (nielicząc 1 na kosci) obydwuch pojazdów)
Choć z drugiej jak coś leci w coś z prędkością naddźwiękową z taką masą to trudno by sie nie przebilo nie?


Po drugie moje czainsnarsy (popularnie łańcuchy na raiderze itp) Wczesniej ponieważ nie bylo flat out w strzelaniu tylko w ruchu mohły nawet na te 48 zasrane cali rozjerzdżacz. Teraz na 12? Rotfl? Proponuje im zmienic... że poprostu przelatując zadają. (co da dziwaczna alternatywe dla strzelania ale przy braku broni nieglupia jak allways)



Ostatnia sprawa Zmienic koszt salamandry dowódczej na 30 (wstępnie) i dać jej poprostu pojemnosc 5 i jako dedykowany dla dowodzenia panzer


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Wto 15:58, 29 Sty 2013    Temat postu:

Niby spoko, ale... kurwa, czy to taranowanie nie jest ździebkę przegięte? Raider kosztuje 60 punktów, a bez problemu rozdupcy Land Raidera Deathwingowego który stoi za 6 razy tyle...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:14, 29 Sty 2013    Temat postu:

60 pktów kosztuje goły i nie może taranować XD......... Taki sensowny do tego kosztuje 100

Poza tym Land raider statystycznie może nawet 3 takie rakietki wytrzymać. Niemniej A to że mam lance za darmo która zmniejsza ci pancerz do 12 i mam hmmm 4+ rykoszet uważasz za słabsze? (plus jak wykończe bede mógł inne pojazdy bo tak to moge sam sie wysadzic, w zasadzie pewnikiem raczej ja sie wysadze niż landa Very Happy)


Ale zawsze dałem propozycje do maksymalnej siły 5... Wtedy mógł bym taranowaniem JA najlepszym wypadku rykoszetowac pancerz 13.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Wto 16:15, 29 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> domowe zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin